hur ska jag bli hel igen, efter du tagit sönder mig?

hade glömmt bort hur skönt det var att skriva av sig här! varför har jag inte tänkt på det tidigare för? på facebook kan man ju inte direkt skriva allt man vill få ut sig, som här på bloggen! för det första jag vet att det inte är många som läser här!!

whatever. drömde cpstörda drömmar inatt! från det ena till det andra, vaknar av att det är knäpptyst, sov med mamma inatt (a).. hon var borta, så med knuten i magen gick jag upp, men sen hörde jag mamma & nicke på balkongen så drog ut och tog en cigg, nu har jag & mamma tvätt tid, så vi springer ner stup i kvarten, så naaajs när det är klart, allt är nytvättat ;>

det är ju najs väder idag, kanske ska få med mig några till ängen och spela kubb, så jävla kul! synd att man suger påt :) men när jag väl får ner en, så får jag tyyp ner alla på engång, det är asnajs! så jag brukar typ äga, haha, nej nu ska jag inte skryta för mkt :) nej nu blire snart ner till tvättstugan igen, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0