1408, är den bra?

godmorgon, har precis gjort mig iordning, så nu äre bara att vänta tills man ska palla sig iväg till skolan! är så STORAVIS på lisa & helena just nu så jag håller på att explodera. vid halv ett tiden är dom framme i egypten och kan springa runt i bikini, sola & bada! fyfan. det är nästan så att jag skulle kunna springa dit. skitsamma, om jag kommer dit om några år, jag vill också sola & bada! och inte bara det, när dom kommer hem, så kommer jag vara den fetaste blekfisen ever! i hate it, i really do :/ menmen, såhär är läget. jag älskar sverige, så jag är nöjd :D efter skolan så ska jag kanske om mitt ben orkar, åka till täby med alex. han ska köpa lite tröjjor och så. och ikväll kanske det blir bio.
1408? någon som sätt, är den bra?

nu ska jag göra klart det sista, bloggar kanske senare <3

Kommentarer
Postat av: karin

jag har sett den, 1408 alltså, och den e bra :) läskig men bra

2007-12-06 @ 21:27:02
URL: http://kaaaariin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0