äntligen fredag

äntligen fredag och allt känns så jävla bra! igår var jag på bio m. älsklingen. vi såg 1408 - helt vrickad film alltså! men man fick sina stunder där man röck till som satan! ;> haha! filmen var rätt bra faktist, men ändå jävligt konstig. i några scener var det nära att tårarna kom. lita blandande könslor, om man säger så. när vi kom hem tog vi det lungt vid tv;n och sen somna vi efter lite mys. alex drog runt nio till skolan & jag fortsatte att sova tills klockan elva då jag gick upp och fixade mig. mamma & nicke skulle ut och käka lunch på trädgårn så jag hakade på. det var jätte mys & maten var otroligt god. jag beställde stekt potais & fläskfile snitsel. verkligen jättegott! nu är jag mätt & glad & ska snart palla mig iväg i regnet till skolan.jävla skitväder. vill ha snö, nununu! :/ ne, nu ska jag rädda davvelito från att sitta själv med estet! ;D ciaooo

här har ni fredagens outfit
tunika - gina trikot
tajts - mellan himmel & hav

image95

Kommentarer
Postat av: Dave

Tar väl inte 20 minuter att gå heller? :p

2007-12-07 @ 13:48:52
URL: http://daverts.blogg.se
Postat av: Dave

Haha nej juste, de såg ju jag :p

2007-12-07 @ 17:14:20
URL: http://daverts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0