igår & idag

igår kom älskligen till mig, han & jeppe. fast jeppe drog efter en stund, vi rökte vattenpipa och drack lite! sen ville alex massera min rygg, så jag drog in på toan, när jag kommer tillbaka så står han och tänder ljus och gör det lite mysigt. riktigt sött! jag la mig i sängen och han masserade mig LÄNGE! tack babyyy <3 jag älskar dig föralltid

idag så har jag inte gjort så mycket, varit med alex & så! käkat kebab har jag också gjort! :) vad som händer idag - vet jag inte, mer än att josefajnii kommer om cirka en timme typ! :) wiiihuu! vad vi ska göra får vi väl se! nå tips på vad man kan hitta på? jag är lite sugen på att kolla på någon film, men josefin vill tvärtom! ;> men, ha det guld allesammans, pussar & kramar <3 btw, jag slänger upp en ursnygg bild på mig och alex som josefin gjorde lite senare! :) haha!

image126

Kommentarer
Postat av: angelica

jaa, jättetråkig fredag :D & nu kan jag inte sova för jag har tagit alvedon, haha.

2007-12-22 @ 01:05:42
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0