mätt & glad

min efterlängtade sovmorgon var suverän :) sov till tolv tror ja, blev väckt av mamma och storasyster. som frågade om dom fick kolla på mina kläder? finefine, men låt mig sova tänkte jag ;> haha, nejdå! men, jag låg och drog mig ett jävla bra tag, tills magen skrek efter fruktsoppa, så det var bara att kliva upp. har lekt med hennes barn som heter saga - otroligt söt liten sak ;d

imorgon efter tre ska jag & josefajnii ner på stan & julhandla. vet inte vad jag ska köpa till familjen - men hittar nog ngt (förhoppningsvis).. är alltid i sista minuten. säger alltid vid denna tid på året "nästa år ska jag börja handla julklapparna när jag hittar ngt. dvs redan på sommarn." skulle igentligen va jävligt smart. så slipper man den här julstressan - så kan man bara slappa och se på alla andra som stressar med alla julklappar, osv.. så nästa år får det bli mitt nyårslöfte ;D

& på fredag får man träffa flickorna igen. lajsi ska tydligen va typ svart på magen och armarna & stackars lilla helajnii är ju mest röd, men vänta bara - det kommer sötnos :) & jag får ÄNTLIGEN min vattenpipa - som jag bara vill röka nununu! så på fredag blire flickorna, mamma & nicke som sitter här hemma och röker vattenpipa - en liten tjejkväll + hemmafrun själv - nicke! ;>

Kommentarer
Postat av: angelica

oj, haha :) ja jag är blond men jag verkligen hatar utväxten och det sliter så mycket på håret att färga hela tiden. Lite tråkigt! Jag provar en mörkare blond nu, får se hur det blir :)

2007-12-12 @ 20:02:57
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0