nu är fredagen här :D

godmorgon familjen :)

sitter just nu här och äter lussekatter och mjölk :) mm-mm-mm! har precis gjort klar mig. börjar klockan ett och går till fyra idag! ;> har ju bild & form - som är förbaskat roliga lektioner! får kanske inte så mycket gjort, men huvudsaken är för mig att jag har roligt iaf ;>

igår kom lisa och helena hem, dom var verkligen SÅ BRUNA! storavis gånger 1000 :> haha! fick en vattenpipa av lisa och en väska av helena. tack så mycket babes <3 kan ta kort på de senare, om jag kanske får låna lisas kamera ;> idag blire ju vattenpipa och brudsen - helena, för hon ska till fjällen med sin stora syster. tråkigt tråkigt - men vi får nog kul ändå :D

julshoppingen gick inte så värst bra, så det får bli på onsdag ist. ALLTID I SISTA MINUTEN :/ eller som jossan säger "första minuten resa" HAHA! :D näe, nu ska jag käka upp och sen dra till skolan! ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0