nya kläder - kul :)

godkväll allesammans. jag kom hem vid halv sex, har ju vart i täby och shoppat. det blev fyra tröjor, ett skärp och örhängen från gina tricot och ett halsband från h&m. riktigt nöjd och ändå pengar kvar i plånboken. som kommer gå till ett par vinterskor som jag dock inte hittade i täby och julklappar. 

efter jag kom hem mådde jag så illa så jag la mig i duschen. pallade inte ens äta. nå skumt? kanske ostburgarna som inte var så bra på mcdonalds? ;p nog om det, jag såg julkalendern idag, har ju missat dom två avsnitten som gått,  värkar väl vara okej. men om man väl sätter sig in i den, så gillar man den nog också. gillade förra julkalendern mycket, men inget slår fan mysteriet på greveholm :D:D så gryyyyymt jävla bra!

dave har dock en jävla skills på att träffa rätt - fyra kast på fyra personer! :)

Kommentarer
Postat av: Dave

Höhöh :p inte ba vanliga träffar asså :>

2007-12-03 @ 21:16:30
Postat av: weronica

nä, det var riktiga guldträffar :)

2007-12-03 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0