olyckan

ja ni vet ju att jag var påväg mot tandläkarn? jag kom inte så långt, en servic buss backar bak på mig när jag cyklar förbi & jag hinner ju hoppa ifrån cykeln, som var jävligt tur för även fast han kör på mig så fortsätter han backa bakåt så hela cykeln ligger under hans bil sen stannar han till & kollar på mig och sedan kör iväg, då han måste köra på min cykel en gång till. tur så klarade jag mig utan några allvarliga skador. har ont i knät så har svårt att gå. tack för att han kanske förstör min dag med alex imorron! idiot.. var iaf och anmälde det här & satt på akuten. dom hittade inge fel, men om det skulle göra ondare och om jag inte skulle kunna sova och så. så skulle jag återvänta. jag lider av otur.

men nu sitter jag här & tare lungt. vid nio ska jag leka med lisa & helena ett tag. dom åker ju till egypten inatt. kommer sakna er SÅÅMYCKET! hoppas veckan går fort, så man inte hinner gå under eller ngt! :) haha! älskar er mycket, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0