WERONICA HEDVALLS

baby, det finns inga ord som kan beskriva din kärlek eller betydelse som du har hos mig! vi har en vänskap som har vart med om allt, tagit slut, men alltid kommit tillbaka. jag skulle aldrig klara mig utan dig. du är en utav mina bästa vänner, du finns alltid där när alla backar undan, du ser alltid när det är nåt som är fel. " a best friend is the one who can look at you when you have your biggest smile on your face and still know that something is wrong ". när jag har bekymmer eller allt är skit så finns du alltid för mig, dag som natt. jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt du gjort för mig, du lyssnar alltid & förstår bättre än vad någon annan gör. du vet mycket om mig, jag har vart elak mot dig men du finns endå alltid kvar. jag litar på dig till hundra procent älskling, du är helt jävla otroligt underbar, vet du det? du är värd det BÄSTA! jag älskar dig för den du är, inte för den du borde vara. när jag är med dig, så försvinner alla dåliga tankar osv. jag har vart en dålig vän mot dig flera jävla gånger, inte varit ärlig mot dig osv. jag beundrar dig så jävla hårt, att du orkat stå kvar vid mig efter allt som har hänt och jag är jävligt glad över det, jag är stolt över dig weronica, jag vet att du har din axel ledig om jag skulle behöva det. du är en otrolig vän, du är någon som jag kan skryta om över hela världen, helt obeskrivbar, det finns inga ord som kan beskriva dig.  jag ville bara säga till dig och visa hela världen att jag verkligen älskar dig mer än något annat, och att jag alltid kommer att ställa upp för dig, vad som än händer - jag är bara ett samtal bort från dig. utan dig är jag inte hel, det hoppas jag att du vet. JAG ÄLSKAR DIG WERONICA HEDVALLS, så jävla mycket. det finns inga ord för dig <3 / LISA THÖLIN.     - och ta åt dig wewwe, för jag menar vart enda ord.


Kommentarer
Postat av: angelica

hade du en bra jul vännen? :) kram

2007-12-27 @ 17:39:15
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0