älski & tv4 :>

alex skulle igentligen sova här, men eftersom han ska ha fest imorron så han ska vara en städerska idag & imorron! lycka till baby! för det behöver du väl? haha! :> så då fick min sööööta josefin sova här! ;> ska bli sjuuuktnice! kanske ta en titt på titanic? :D i like very much! <3

& imorron ska vi i klassen till tv4, ska sitta i publiken.. så kolla på tv4 klockan 10.00-11:30, kanske får en skymt av lilla mig ;> hoppas ni har en bra kväll nu, för det ska jag ha - för jag ska leka med jossan! :) PUSS LOVE <3

image36

Kommentarer
Postat av: Anonym

förhoppningsvis så får du se hur alex beter sig med andra tjejer när han festar med dom ---- han är ju inte trogen om man säger så

2007-11-15 @ 18:05:06
Postat av: weronica

tror du seriöst att jag tar någons ord/mening - som säkert själv vill ha han? jag är tillsammans med han & jag litar på karln. om du ändå tänkte säga ditt, så kan du väl åtminstonde skriva vad du heter. haha, patetiskt! :)

2007-11-16 @ 17:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0