älskobarnet

godkväll eller ngt :)
vaknade runt halv elva av att leonora var här, så underbart! kastar mig ur sängen och kramar om ungen. skulle käka frukost men fanns typ inga makor, så jag & jossan pallar oss iväg till coop med leonora och handlar makor, mjölk och yoghurt. medans alex låg och sov, han var en riktig tröttmössa. ;> sen ville vi bada & det gjorde vi, här får ni lite bilder ;>



image17

image18

image19

image20

vi hade det jättekul med mkt skratt det kan jag lova ;> fotografen är då mamma ;>
snacka om att jag var RÅHET efter att hon stänkte massivt med vatten i mitt ansiktet, all smink var i hela ansiktet, den bilden ska vi inte ens prata om ;> HAHA!

men kolla bara på henne, SÅ GRYMT SÖÖÖT! :)

Kommentarer
Postat av: josefiin

ja, verkligen grymt söt hon är! :)

2007-11-10 @ 18:59:07
Postat av: helena

feeeett sööta ;>

2007-11-11 @ 14:41:21
URL: http://helajnii.blogg.se
Postat av: theonlymee

jättesöt. :)

2007-11-15 @ 19:19:21
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0