äntligen fredag

godmorgon!

jag gör mig iordning för min första skoldag denna vecka, har mått illa & så, men nu kommer förskylningen ist. suck! ni som hörde om att jag ramlade in i bordskanten, så fick jag ju ett sår på näsan. nu är det typ borta. mamma fixade fram en salva - (som gör att man får bort sårskorpan och gör att det kan bli ett fint ärr). om det nu blir det? ;> salvan heter alovera. jättebra :) går till skolan till fyra, men vid tre kommer jossan & gör mig sällskap i skolan. efter skolan så ska jag & jossan dra ner på stan & käka. på resturangen antep - grymt mys där! :) sen när vi är proppmätta så äre bara att knalla hem & fixa oss för en fredagskväll! :) fan, vad jag har saknat henne hela veckan & idag kommer hon. BO HOS MIG, SÅ SLIPPER JAG SAKNA DIG SÅ GRYYMT MYCKET JÄMT! bloggar kanske när jag kommer hem igen! hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0