fredag - at rimbo

igår var ju jag med i publiken i efter tio ;> det var faktist rätt kul & se hur dom gör och så, man har ju alltid undrat. fast när dom skulle filma publiken så blev det ju liksom, rak rygg och le! ;> haha! i pauserna fick vi dricka och godis. och jag kan ju säga att chokladbollarna var ju riktigt goda :) kom hem efter ett någongång, käkade makor, var så grymt hungrig. & till middag blev det tacos, så jävla gott.. klockan 19:40 drog vi till bussen till alex, där vi firade han & så.. sötaste mamma ever alltså ;> hahah, mamma & nicke fixade ihop värsta presenten till han, så jävla kul! :) tur att han har samma humor som oss iallfall ;> alex bor lite innan rimbo så skulle vi dra till rimbo men missade elva bussen, så vi fick knata till rimbo.. tog ett litet tag, men kul - mkt skratt och prat :) & förlåt  jossan, jag älskar dig mer än allt på denna jord, menade inte det jag sa! <3 hade iaf otroligt trevligt igår. hoppas ni också hade det!

här kommer en bild på johan som liten - så otroligt söööt :D

image37
det fattas ju bara propellern - så äre ju karlsson på taket :d


Kommentarer
Postat av: johan

tråkigt söt man va då..vart fan tog den vägen??:S

2007-11-17 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0