FREDAG! ;D

godmorgon, det är fredag! :)
vaknade runt tolv, låg kvar i sängen kanske tjugo min. så fruktansvärt skönt! ;> sen gick jag och duschade. när jag blev klar, var klockan 12;49. så då blev det våra bästa år, har aldrig varit ngt stort fan av det. men nu på sista tiden, så är det helt stört, tror faktist att serien börjar få sitt slut, att dom aldrig fångar mördaren & att alla dör! vad tror ni?

jag ska väl ta & börja fixa mig snart, för vid tre kommer josefin och då ska vi ner på stan! och sen ikväll blire antadligen krök. så det kommer bli min kväll - vänner & alkohol.
ska ni göra ngt kul? hoppas det, kanske bloggar lite senare! hörs <3
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0