godmorgon sverige

godmorgon, jag har försovit mig..
igår sov älsk hos mig, underbart! som alltid när han sover här är katterna som ett helvete. medans han sover som en stock ligger man där själv nästan vaken. så när klockan nu ringer sov jag som en stock jag också, så jag ställde om den, sen så vaknade jag inte av den. men sånt kan hända, det är inte hela världen! men det värsta är ju att mammsen fyller år idag. 39 år & jag som skulle ge henne frukost på sängen och lite sång. men ist kan hon få en liten städning & middag klar efter jobbet m. massa ljus & så ;> ska iväg sen & köpa blommar hade jag tänkt!

nej nu ska jag ta & lägga mig i sängen och se på barnkanalen. hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0