godmorgon

godmorgon det är söndag ;>
det är väl nu jag ska gråta för att ha förlorat en så kallad "bästa vän"? men jag gör inte det. visst så har jag haft den bästa tiden med dig & jag älskar dig mkt. men jag klarar mig bra utan dig ändå. jag är en ärlig person - är det ngt som stör mig så säger jag det (kanske inte alla gånger, men oftast!) men det gör inte du. för jag ser mkt väl när du tycker jag är jobbig eller när du tröttnar på mig. men säger du det? nej. & som förra gången vi bråkade så sa du nästa gång ska jag säga det. men det gör du inte. och seriöst så klarar jag inte av folk som inte är ärliga mot mig, som kanske snackar skit bakom min rygg & sen när man är med mig så är jag fin person osvosv. jag säger såhär; hur fan ska jag kunna ändra på mig om du inte säger det? jag älskar dig, men jag klarar mig nog bra utan dig.

menmen, nog om det! mer om mig :D vet ni vad? jag var hemma igår,
HELA DAGEN! kors i taket säger jag bara. men det var riktigt skönt, för det behövde jag. jag slappade vid tv & ja käkade gott! grymt mysigt vare iaf. idag kanske alex ska sova här, jag vet inte riktigt än. men just nu tänkte jag käka risifrutti, mm-mm-mm! så ni får ha en MYSIG söndagskväll! puss, btw, jag fyller år om 9 dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0