här kommer bilderna

idag är jag inte trötter, så nu lägger jag upp lite bilder :)

image66 
efter hon hade kommit så drog vi och handlade.
där hon fick en del saker. hon blev jätteglad.

image67
vi hann inte in genom dörren innan hon slet upp sina saker ;>

image68
efter ett tag, ville hon bada m. mig! mycket stänk och trams ;>
josefin som är fotograf, blev väldans blöt hon med! stackarn..

image69
sen vart hon bajsnödig - panik snabbt drar jag upp henne ur vattnet!
fast hon bajsade aldrig. så vi forsatte att plaska!

image70
efter badet ville hon se på pippi långstrump!
men det fick hon se efter maten :)

image71
så hon satte sig vid datorn m. josefin :)

image74
där hon satte på sig jossans hårband :)

image72
sen så tog dom lite bilder - hon älskar att se sig själv :)

image75
& äntligen blev det mat & efter maten sprang hon till datorn!
vi hade lovat henne att hon skull få se på pippi :)

image77
och hon var som fastklistrad vi datorn - JÄTTE SÖT!
här slutade vi ta bilder. mycket lek och trams blev det!


Kommentarer
Postat av: angelica

nu jävlar är det gjort ;)

2007-11-26 @ 19:44:49
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: angelica

nej :) verkligen inte, sen var dom jättetrevliga så man blev ganska lugn också. Klart det kändes men inget som gjorde ont :)

2007-11-26 @ 19:52:58
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: angelica

jaa verkligen :) nu ska jag bara se till så att det läker också, haha.

2007-11-26 @ 20:02:43
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0