i love it

igår var det en lyckad kväll - fick ju dock vänta länge på spriten! men det var värt det. underbara människor och glädje. spela fia m. knutt, full är då ingen hitt! ;> senare på kvällen kom dave, larsson & rasmus, och strax därpå kom älsklingen från rimbo. han var lite dragen - och stackarn går med keeps :) DET ÄR SNYGGT ALEX! :) vid tre så beger jag & alex oss hem, alex försökte skjussa mig på cykeln men lyckades inte så bra, så jag gör ett försök. det slutade med att jag vurpa! har ASONT i knät!  klockan halv elva typ vaknar jag av att alex har panik och ska till skolan. lite halvsur och säger; ställde du inte klockan på åtta? klär på sig i hundranitti och sätter på sig sin keps som han sedan tog av! vid tolv drog han & jossan kom m. panpizza och cola :) mm-mm-mm! det var pricken över it det vill jag lova!

sen kom leonora och åkte & handlade. där hon fick en barbie, vagn & veterinär kitt m. massa pryllar! köpte också BADSKUM - i doft av melon. luktar jätte gott! så efter jag har bloggat så ska jag ta & bada m. henne! ;>  josefin ska få vara med och leka. hon ska också få vara fotografen! babyjosefin ska sooova hos mig - vi var ju med och handla med mor och nicke, så då plockade vi på oss en jävla massa gott! ;> så vår kväll blir leonora, tv och massa god mat och snaks. näe nu ska vi ta & bada, ha en underbar lördag. lägger upp en massa bilder senare ikväll eller imorron! hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0