ni borde skjutas

såg ett klipp ur grymtroligperson.blogg.se där djur plågas för att vi människor ska få kläder. jag utmanade mig själv att jag skulle se lite på videon. men nu ångrar jag att gjorde det, tårarna rann redan från början när jag såg djuren i buren, sen räkte det bara några sekunder, innan jag panik stängde av.

hur fan tänker människorna som gör det mot djuren? eller kan jag ens kalla dom människor? skulle dom gilla att vi slät av deras hud levande? juste nu vill jag bara åka dit, och plåga dom hungra gånger så mer och det ska vara långvarigt. dom skulle få lida så jävla mkt. jävla idioter! jag tänker inte ha en bild på ngt av det, för ni vet nog redan hur hemskt det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0