RÖJJ!

yey, hade fest här hemma.. det var gryymt kul & massa söta människor! ;> & vem gjorde den skönaste vutpan igår? JAG! :D lisa, den jäveln skulle ju snömula mig. så skulle man kuta in i porten så halkar man på gallret! ska inte ens snacka om smärtan jag har på armbågen, kan knappt röra den! måste ha krossat den. & vem vare som smömulade jimi då? ;> HAHA! jo kan det vara lilla jag igen? ah, det kan ni ge er fan på! haha, nej hade astrevligt igår, senare mot natten vart det MKTMKTMKTMKT skratt! olala charlie kan ju verkligen dansa, vi dansade väl flera timmar om man räknar ihop allt! :> sjuktvärt vare iaf. så gick jag & jossan & la oss vid fem typ, man blev ju så trött efter allt skrattande. (a) så vid ett vaknade vi & började städa, nu är det klart så snart ska jag hoppa in i duschen, för sen kommer nog pojken! have a nice day mf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0