skola / stan

idag vare en lång dag, gick till fyra.. men som tur är har jag bara det en dag i veckan satt ska inte klaga ;> till lunch fick vi fullkorns lassange? har du smakat på det förut? om inte, gör inte det heller! det vidrigaste jag någonsin ätit i mitt liv. det var verkligen inte ett halelulija moment.

efter skolan gick jag & lisa hem till lisa, där hon böt om. sen gick vi ner till stan, där lisa köpte en söt mössa på åhléns och jag en jacka på team sportia! FÖRLÅT HELENA :D men, så grymt snygg! det var bara ett måste liksom. är sjuktnöjd iallfall ;d men nu står man här igen, i samma jävla spår, utan pengar eller mat. haha, nejdå! men börjar bli lite fattig. men jag överlever nog, fyller ju ändå år snart, 21 dar kvar.

nej, nu skriker verkligen min mage efter mat, ska hjälpa mamma & laga mat. <3


Kommentarer
Postat av: ebba

Hej! Vad gillar du kläderna i min blogg? :)

2007-11-06 @ 17:13:15
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: M.

fullkorns lassange? :O låter inte speciellt gott heller. :P ha det bra.

2007-11-06 @ 17:18:40
URL: http://miillaw.blogg.se
Postat av: KimJ

Jag har blivit utmanad och nu utmanar jag dig...
Lite kul att se hur det ser ut i andras kylskåp det kan säga mycket om en person..

- Länka den som utmanat dig
- Ta en bild på hur ditt kylskåp ser ut just nu
- Lägg upp bilden på bloggen
- Utmana andra

Kram KimJ

2007-11-06 @ 17:28:14
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: helena

haha, det e lungt baby ;> jackan e nice.

2007-11-14 @ 09:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0