stan

hej allesammans, idag är torsdag och snart fredag. känns otroligt skönt! veckodagarna går så förjävla fort. man hinner inte med så mycket, så är det helg. men jag klagar inte, älskar helgerna! men iallfall, har ju inte bloggat så specielt mycket. fyllde ju år här i tisdags - 17 år. fick smycken och pengar av familjen. av älsklingen fick jag ett halsband med ett hjärta på - jättefint! :) & på tal om presenter så ska jag få en VATTENPIPA av lisa när hon åker till egypten ;> sjuktvärt, åk NUNUNU! haha. ska snart ner på stan, köpte ju ett par skor så ska göra om klacken och gör dom "icke hala" så förhoppningsvis, kanske jag får ha dom lite nu i vinter. men ska köpa ett par vinterskor också, så jag inte går kall om fosingarna :) och när jag ändå är nere på stan så ska jag kolla runt på h&m och se om kläderna är kvar som jag kollade på för nån vecka sen. det är ju också 10 % rea om man har medlemskortet ;> men lägger upp bilder om jag köper ngt :)

hoppas ni iaf inte har en massa slask, för det har vi. FÖRJÄVLA TRÅÅÅK! menmen, snön kommer säkert tillbaka igen. VÄNTA, det här är värt att nämnas ; jag, lisa och josefin drog ut i tisdag och åkte sopsäck. då alex och jeppe kom! vi åkte ett tag sen så gick vi hem till mig för att äta smörgåstårta. jag & alex hade ett litet snöbollskrig medans  vi går upp, tills jag snömulade han och springer som hästen upp till mig och in i porten. hahah, stackarn som inte hann ifatt mig! :) näe, nu ska jag iväg till stan och kolla runt! vi hörs! <3

image85
JAG VILL HA - GE MIG!

Kommentarer
Postat av: angelica

okej, låter inte så kul. haha :)

2007-11-29 @ 16:02:36
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0