updated över helgen

GODLUNCH ELLER NGT :D jag är astrött..

inatt, så har det liksom vart att man tror man har sovit, men i själva verket bara legat & bjundat. men det var myys, älsklingen höll om en! sen var det något mindre mys var att fönstret av öppet, det var jätte kallt, batteriet på hemtelefon var typ slut, så det pep hela tiden, katterna sprang in & ut och kraffsa på dörren, så var tvungen att springa upp en gång varje timme typ och öppna dörren. aja, nog om det, idag fyller älsklingen år GRATTIS PÅ 18 ÅRSDAGEN! jag var väldans snäll och gav han frukost på sängen. han var trött han också. han hade inte heller kunnat sova. har precis kommit hem från skolan, efter jag bloggat ska jag kasta mig i sängen, slänga på en disney film & chilla. kommer antadligen att somna på sekunden. haha! :)

jag har ju inte bloggat så mkt i helgen så nu skriver jag lite snabbt vad jag har gjort ;>

fredag - var hemma från skolan, så gick upp vid ett. vid tre kom jossan så vi drog ner på stan, fick skjuss av mamma hem sen, käkade och gjorde oss iordning för en fredagskväll med vänner & alkohol. vi drog till rimbo och partajjade med nytt folk. väldans trevligt. åkte hem med tre bussen då jag kidnappade alexpalex som hade vart och kollat på bio med vännerna. saw fyra hade han sätt, blev grymt svartis. kommer hem efter en lång promenad från stationen & myser med älski.
lördag - har ju redan berättat vad jag gjorde på morgonen, badade m. leonora t.ex. ;> efter det, så beställde vi hem pizza, en stoooor familjepizza. hur gott som helst, till det blev det coca cola. medans vi käkade, kollade vi på pippi långstrum. sjuktvärt! gullungen somnade väl runt åtta eller så. så då började jag grogga lite. efter ett tag så drar jag till lisa, där fick jag en groggvän. vi satt där, sjöng, grät och skrattade. sen pallade vi oss iväg och träffade charlie, som vanligt, så får han mig alltid att skratta. guld! var inte det alls länge, för vid två skulle jag möta alex och dennis som skulle sova hos mig! kommer hem & somnar på störtt.
söndag - vaknar rätt tidigt, eftersom leonora skulle åka hem vid typ två, så ville umgås med ungen innan hon åkte. hon var lite rädd för pojkarna, men det släppte efter ett litet tag. då vi började rita lite. hahah! dennis tyckte inte om min bil jag ritade, som jag själv var ASNÖJD med. blev lite ledsen i ögat. men leonora åkte hem runt två, så då passade vi på att slappa i mitt rum, först blev det datorn, där dennis gjorde en rs och vi tog lite kort. alex var trött så han låg i sängen och var tråk. sen så gjorde vi han sällskap och kollade på filmen "zingo". sjukt rolig film ;> dennis drar runt fem kanske det var. jag hoppar in i duschen och efter det var det käk. alex & jag var sega så vi kollade på miami ink och sen filmen "hjälp jag är en fisk" :) men vid elva stängde vi av tv och mysade. som sagt, typ ingen sömn.

& nu sitter jag här och ska kasta mig i sängen och se en disney film. bloggar nog senare!
HA DET JÄTTEBRA! <3


image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0