äntligen fredag

ska först börja m. att prata om filmningen vi hade idag. skådespelarna var, ja det vet ni redan ;> det var sjuuktkul. fixade myys på skolans toalett m. massa ljus och tyg, tog ett tag att få in det rätta klippen. det blev mkt skratt, men det är väl huvudsaken? :d måste ju dock nämna att på slutet fick helena och morgan kramas & hålla i handen, snipp snapp slutt å så va sagan slutt! ;> HAHA!

sen till lunch fick man panpizza fast det var inte så gott som jag hade förväntat mig! nu sitter jag här hemma & lyssnar på musik. josefin kommer vid fem & vi kommer nog sitta här hemma ett tag & partajjar lite ;d sen blire rimbo vid 20.00 då vi ska fira & gratta johnny som fyller 18 år, GRATTIS GUBBEN! :) partyy all night long, var det inte så jossan? ;>  ja, såhär ser min fredag ut! have a nice day, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0