igår

var hos linus igår med flickorna. när vi kom dit efter en liten bilfärd. så slog vi oss ner och började grogga. linus tar åt sig en stol och tar fram ett paket "finskorpor".. HAHAHA! fulaste ever alltså! där satt man till typ halv tolv, tills han skulle skjussa hem oss till norrtan! bilresan var så gryym, världens bästa låt och jag verkligen GALLSKREK till låten, MEN... jag är inte ensam om det, chauffören linus sjöng minsann lika högt som jag! VÄRT! ;> låten var såklart; nicola - don't break my heart.
http://www.youtube.com/watch?v=BYw4Ze1nK2k .. sjuktbra! när vi kom till norrtälje, skulle linus bjuda mig på två cheesburgare på donken, men det var stängt. jävla idioter, det var ju måndag. då stänger det ju tio! så han skjussade oss till lisa, så därefter drar vi mot gröna ön. där blev vi sittandes ett tag, med mkt skratt och tårar! sen blev det sängen som ropade oss hem, så det var bara att börja knalla. det var kvällen för oss! asnice, om jag får be. hoppas du hade lika trevligt som jag! hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0