lördag

GODMORON SVERIGE, JAG ÄR PIGG SOM EN LÄRKA!
hade fest igår, det var sjuktvärt! för trodde det bara skulle bli en sur hemmakväll eller ngt.. men det blev nice folk & såklart min älskling eller kanske också jultomte? :D och det äääääär ; tadaaaa LUPPE! - ; tjena pöket, schyssta lökar! hahaha, whatever! det var iallfall skitkul. runt 3 eller fyra så drog alla. så jag slängde i en billys panpizza i micron, och det blev faktist TVÅ ST! sen la jag mig med mamma i sängen, somnade på dirren! i morse gick mamma upp, & ah jag vet inte va klockan var då, men då vare liksom, GE MIG ISKALL COLA NUUU! sen somnade jag om, och vaknade halv nio, och försökte verkligen forsätta sova. men det gick fan inte. så då vare bara att kliva upp och när jag gick upp, tror du inte nicke har skurat golvet, diskat, plockat upp allt? jag som trodde att nu vare bara att ta på städhanskarna och börja städa! det var cook nice. klockan tolv kommer min älsklingsunge leonora, så det blir till att leka med henne och fixa sig. för sen vid fyra-fem drar jag & josefin till lisa.. idag äre fest & vi ska fira jossan som fyllde år igår. GRATTIS! <3 så det kommer bli min dag, vara med underbart folk & alcohol. puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0