måndag-tisdag

vaknade upp, gick till skolan och kom hem igen vid tolv. vid tre kom jossan till mig och vi snackade om allt som vanligt! mkt skratt också ;> sen vid fem skulle hennes mamma hämta henne på parkeringen då alex kom också! han skulle ju sova hos mig.. så vi kollade på tv, sen kom royson förbi ett tag! jag somnde i soffan i kanske en halvtimme, var så gryymt trött efter helgen! sen så poppade jag & alex lite popcorn, för jag var verkligen sugen på det, och som alex sa;
jag är bäst på att göra popcorn. så tyckte det lät asbra, eftersom jag inte har gjort popcorn förut. det slutade med att dom vart brända! ;p nästa gång är han långt ifrån köket och låter wewwe kirra maten. haha! vi kollade på typ allt möjligt, vi somnade väl runt 3 eller ngt, minns inte var klockan var! skulle igentligen gått till skolan, men orkade inte! men royson ringde alex 24/7 så det blev inte så mkt sömn kändes det som, alex drog runt elva till skolan. och jag somnade om & vaknade av att mamma kommer och säger ; wewwe, klockan är halv fyra.. ska du inte gå upp? jag flyger upp ur sängen, kunde fan inte tro det! men det var sant så det var bara att gå upp och chilla framför datorn, strax efter det så gick jag upp med mamma till coop, för att handla! all shampo & balsam var ju slut, så det blev lite sånt! sen gick vi vidare i affären och det blev pizza, MJÖLK och massivt med godis! :) nu är min pizza i ungen och gör sig god, det blir väl en mysig filmkväll eller ngt.  ska äta snart! så.. CHILLEVIPPEN! ;>

har aldrig vart lyckligare som när man vaknar med dina armar runt om mig.
det har vart mkt knas mellan oss men hoppas det blir bättre.
för du är värd att vänta på & kämpa för. jag älskar dig, alexander wikner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0