my girl

josefin olsson, med dig kan jag vara mig själv utan att få en konstig blick eller att du dömmer mig som störd. jag kan lova att jag aldrig kommer älska dig mindre, men jag kan inte lova att jag kommer älska dig mer. du finns för mig och när jag behöver dig så vet jag att du finns där med öppna armar och du ska veta att du alltid kan komma till mig och prata om allt mellan himmel och jord. det som vi skrattade igår om man samlar ihop det så är det lika mkt som jag har skrattat på ett helt år, så kul som jag har med dig har jag inte med någon annan! vi har inte kännt varandra så pass länge, men du känns redan som en lillasyster för mig & vi har redan fått många minnen som man inte glömmer i första taget. du har gett mig det finaste man kan få, evig vänskap! i am so proud to call you my girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0