onsdag

min lediga dag som vi har varje onsdag, drar jag till skolan och gör ett prov. jag är fett impad! :) jag gjorde en deal med läraren så jag & lisa fick göra provet fast få leta efter svaren i boken, det var sjuktvärt. fast då kanske hon har bättre förhoppningar att vi ska klara igenom hela provet, har fan aldrig suttit så länge på ett prov förut - en timme och en kvart typ & ändå gjorde jag inte hela provet, orkade inte dom sista frågorna. shajse, känner mig asbra! :D till lunch fick vi sprödbakadfisk m. potatis, it was a halelulija moment.

idag är det fan feta slappardagen alltså! datorn & tv;n som gäller. klockan nio är det gray's anatomy, som ej går att missa! låten som hörs i mina högtalare just nu är ; stabilo boss - everybody! den är nääääjz ;> eller ska jag säga cook nice, bobban? HAHA! aja, ska chilla vidare nu. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0