onsdag

godmorgon, det är onsdag!
vaknade runt ett någongång, gick upp och käkade mackor m. mjölk. så sjuktgott! efter det blev det våra bästa år. just nu sitter jag här & snackar med jossan på msn, vi ska göra en medajl till micke m. texten ; "tack för att du gjorde så att weronica & jossan träffades" .. HAHA! hoppas han blir en klad hest! btw, igår blev jag så otroligt sur, att man alltid ska göra som människan säger, annars är man dummast i världen.. kanske en bagatell sak att bli sur över. men jag blev det, så det var bara att lämna datorn och se på tv ;> haha! ikväll blire väl bara att slappa, käka glass & godis? det är värt & jag är nog värd det också. men snart så blire den hårda rutinen, springa, äta bra mat, träna osv. bort med soffpotatisen säger jag bara ;> men det är snart. inte än (a) ska glida iväg nu, hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0