the holiday

godkväll familjen!
i fredags var jag med lisa & helena. vi visste inte vad vi skulle hitta på. så vi ringde och fixade dricka. vi kände för en tjejkväll, med lite kortspelande. fast det blev inte så mkt spelande! men vänta nu här, vem vare som vann all the times? haha! stackars helena som fick ta straffkorten jämt ;d inte lätt att vara liten & sitta i skiten, hörde jag någon säga? vill säga att det var astrevligt. helena drog väl runt 12 eller ngt till linus. men jag & lisa fortsätter partar! klockan tre ropade sängen på oss. så vi gick & la oss! vaknade runt halv elva, då vare att kliva upp och dricka MASSA VATTEN! väckte lisa, och vi pratade lite! vid 12 kom helena efter en nice natt hos linus ;) haha!
igår var jag med alex, jeppe & lisa, vi drack och hade det allmänt trevligt! det ringde på lisas telefon det var alex och hans vän som ville komma över, så jag & lisa drog till preem där dom hämtade oss, så att vi kunde visa vart jag bor! dom var inte här så länge, dom drog väl efter en halvtimme! sen kom micke & matte över, så härligt att vara med dom. det händer inte så ofta men det ska vi ändra på! :) drog till motorgårn en snabbis och träffade farsan, sara + hennes familj! SÅ VÄRT! men mindre värt var att vi var tvungna att GÅ HEM! jag kan säga dig att det tog ett jävla bra tag.
idag vaknar man med alexanders armar runt om mig. kan inte bli en bättre start på dagen :) runt tre drog alex & jeppe. så efter det, har jag legat i min säng och sätt på repriserna från grey's anatomy och desperate housewives som man redan har sätt. ;d just nu börjar wewwes mage prata, den säger att den vill ha köttbullar & potatismos. gott som fan! önska mig lycka till, för nu ska jag laga mat! puss hej.

25 oktober babyy & jag håller din hand för hårt! jag älskar dig, alexander wikner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0