tisdag

idag är det tisdag & en dag kvar till oktobermarknaden! ÄNTLIGEN händer det ngt riktigt jävla skojj i norrtälje, att äntligen få vara barn på nytt igen! eller iofs det är jag redan hela tiden, men nu har jag en riktigt nice anledning! :d åka en maaassa karuseller och äta munkar, kanske till&med chokladöverdrag på :> nog om det! mer om mat! ska snart äta, är verkligen suuuuperhungrig! haha, lisa ringde och väckte mig runt halv tre och jag var ju helt borta, trodde det var onsdag & att jag hade försovit mig! - lisa, vad är det för dag & vad är klockan? HAHA! jag är fan sjuktstörd ibland asså ;p .. maten kallnar snart, hejsvejs!
 
image13image12image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0