fredags

det börjar med att man drar hem til lisa & fixar oss till en kväll i rimbo, med allt underbart folk man inte sätt på ett ganska bra tag. & kvällen var riktigt cook nice. man drar till bussen för att åka hem till älsklingshelena. men så kommer han och säger att han vill prata, så jag missar bussen. men jag ångrar inte att jag stannade kvar. för jag har aldrig vart lyckligare förr som när du äntligen höll om mig igen. det här leendet på läpparna kan ingen sudda ut, jag har fått en till chans med dig & den kommer jag ALDRIG att sumpa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte fatta att han ger dig en chans till.. kul för din skull men kan inte fatta det.

2007-09-30 @ 12:29:18
Postat av: weronica

du är inte ensam..

2007-09-30 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0