at lisa

image576
kom hem vid fem från sthlm, käkade biffar, potis och brunsås i mängder - var ashungrig. softade vid datorn tills jag skulle möta lisa och pontus vid stationen. så nu sitter jag hos älsklingen, hon och pontus käkar nu så då passade jag på att skriva några rader här :) ska soova hos denna skönhet ikväll, vad vi gör vet jag inte? men linus vill att vi kommer till harka, så vi får se med den saken. för det värkar ju ändå inte hända ngt?!? ;/

det kom en komentar angående på vad jag skriver om här på bloggen, nu vare om alexander. och det jag vill säga är att detta är min blogg och jag skriver vad jag vill och om vem jag vill, accepterar dom inte det så får dom själva säga till så ändrar jag påt. jag skaffade denna blogg för att skriva om mitt liv och om vad jag gör och tänker..

näe, nu ska jag chilla vidare och snacka med folket på msn. hoppas ni får en trevlig fredagskväll, ha det bra. massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idioter som inte står för vad som skiver. Du gör helt rätt skriv om vad/vem fan du vill =)

2008-04-12 @ 02:02:54
URL: http://lsia.blogg.se
Postat av: Marielle

håller med den där ovan :)

(svar) ja, london har allt :)

2008-04-12 @ 16:39:20
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0