fredag

image599godmorgon på era skönheter. gick upp sisådär halv åtta och hoppade in i duschen. ville inte gå ur därifrån för det var så varmt och jag frös verkligen sönder, men klockan tickade och om jag skulle hinna till skolan så var jag tvungen att gå ur och fixa mig och käka frulle så nu sitter jag här i skolan brevid baby och vi skriver någon loggbok för veckan som gått med filmen från älvsjömässna. daniel snackade om att vi skulle vänta på martina för att gå ut och ta bilder till examensarbetet (eftersom jag och lisa inte ens har börjat) och det ska vara inlämmnat sista maj. vi ska ta typ 20 bilder och jag har valt temat vår och väder. och det är rätt passande nu igentligen för att det är strålande sol ute. så vi får se, hellre det än att sitta här i vårt tråkiga klassrum och mögla sönder. idag slutar vi tolv så efter skolan ska jag och lisa dra hem till mig och se våra bästa år, får se om vi tränar och går ut och går? för vid fyra så ska vi hämta noel och lucas på dagis och sedan vara barnvakt till sex, medans vi är det ska vi börja packa i lisas rum, eftersom hon snart flyttar till slottet. som jag också sedan kommer bo - eget rum vare va, lisa? näe nu ska jag kolla vidare, ha det så bra. kramar <3

Kommentarer
Postat av: Markus T

God morgon!
härligt med sol! :) har vi oxå :D

hehehe, ja käpa på nu, är inte många månader kvar nu innan de är sommar ;p

Ha de!

2008-04-18 @ 10:33:17
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: angelica

hehe, ja det får vi hoppas:D
jag läste ditt inlägg nedanför, jag hatar också mitt hår. Vill bli blond igen! Vet dock inte hur bara, har du något tips? :)

2008-04-18 @ 13:22:50
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Anna

va bra, have a nice weekend

2008-04-18 @ 18:00:33
URL: http://annaringbys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0