tisdag

image611hej på er sommarglada människor! :) vaknade av att jag hörde en grymt sexig röst - det var vår roslagsbostäders bovärd som skulle fixa en ny kyl och frys samt lite smågrejer! nyfiken som jag var, var jag tvungen att springa ut till balkongen för att se hur han såg ut, han såg inte ut som jag hade tänkt mig, men det var inget fel på han ;d nu sitter jag här med mina nya kläder och ska väl dra ner på stan med mamma. sen så ska jag möta helena för vi ska ut och sola och sedan träna? är ju dock inte frisk någonstans men med sådant väder vill jag verkligen inte sitta inne. så HA DT! har iaf käkat frulle nu och lyssnar på sommarmusik i HÖGVOLYM! jag älskart! ;d nä, nu ska jag göra mig klar för att gå ner på stan, ha det underbart i solen! / weronica


Kommentarer
Postat av: Markus T

hehehe, de va en +40 gubbe med ölmage o skägg eller? ;p

ja verkligen :D
okey, de låter verkligen inte som en dålig dag! :)
min dag har varit skola till nu, och nu har jag inga direkta planer :p

Ha de bäst!

2008-04-22 @ 16:31:59
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0