kråkan bruse

mycket skit igår var i mitt huvud, som bara flaxade iväg långt borta när jag vaknade imorse - jag var glad otroligt jävla glad! för det första är det fredag, för det andra ska timmie och hans vän/vänner komma hem till mig och för det tredje allt är styrt = feting underbart. och det är verkligen inte ofta man träffar timmie, så det ska bli förjävla najs! vad jag gör just nu, på denna underbara lunchrasten? jag pluggar & jag pluggar. men nu tog jag en liten paus en stund, för att sedan börja igen. känner jag mig duktig? det kan du fethajja (: slutar tio över två idag, då kanske jag ska hjälpa mikaela & jonny att flytta, dom ska nämligen flytta från stockholmsvägen till dit jag bor. sen ska man väl göra sig klar för kvällen med massa öl och skratt! hoppas ni andra också kommer få en najs fredag, massa kramar från en glad weronica :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0