att vara stark är att leva livet som det är

det bästa med bloggen är när jag verkligen behöver pratar ut från hjärtat. där ord bara skrivs, där allt som jag känner kommer fram. i love it!

jag älskar dig, det är inte det som är problemet, men jag sa ett skämt och på två röda är du borta? kände du dig tvingad att vara hos mig? att så fort du hittade chansen att dra så tog du den? det är precis så det känns och värkar vara. och då fattar jag inte, har du inte stake nog att säga till mamma att nej jag vill inte göra det? än att få mig att må piss - sen du drog till nu. jag vet inte vad du tänker, men ngt värkar sitta fel. på något sätt så känns det bara som vi två glider isär långsamt - jag kan ha fel, jävligt mycket fel.

men du är det bästa jag har & jag älskar dig så grymt mycket. finner inga ord för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0