äntligen framme! :D

hej alla glada!
nu är jag äntligen framme efter 3 och en halvtimmes tågfärd - fyfan vilken resa och fyfan vad ont jag fick i arslet.. och han jag satt brevid var en riktigt heting :D och jag kände ibland att jag tog för mycket plats ibland och fick hans armbåge i mig, hah! (a) men jag måste fan ta och berätta en sak, när vi står där vid informationen och helena säger plötsligt ÅHFAN och jag ser ingenting tills jag ser det själv - det var självaste LASSE KROONE :d så jävla ballt asså, vart riktigt impad och ringde mamma och hon sa ; vafan du blir ju helt uppspelt av att se en gammal gubbe. och ohja det blev jag (a) ..

nu sitter jag här hemma hos johan och dom har precis käkat upp mitt godis som jag skull ha på resan som jag inte vågade ta upp för det var så jävla tyst :d näe nu blire att umgås med tuttiduvorna så ha det gött, så försöker jag uppdatera så mkt som möjligt :D massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack detsamma! =) Godnatt!

2008-02-28 @ 00:12:36
URL: http://maddoxx.blogg.se
Postat av: EVELINA

vad roligt =)

2008-02-28 @ 00:30:49
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0