a walk to remember

image268hej hoppas allt är bra med er? för med mig är det bara bra.. jag kom hem väl hem runt tre från skolan & gjorde mina pilatesövningar, hantlar & magövningar. efter det vare mat & nu sitter jag här. känner att jag har huvudvärk så blir väl nån film eller ngt - a walk to remember tankade jag hem för någon vecka sen - typisk kärleksfilm :) så jag hoppas den är bra :) .. men allt kan ju inte vara bra inom filmvärlden heller så? ;p

lisa berättade att efter sportlovet ska vi ha praktik? & då fick jag lite panik och började tänka VART FAN SKA JAG PRAKTISERA NÅGONSTANS? åh herregud - jag kommer verkligen inte hitta någon /; men vi får hoppas på det bästa, eller vad säger ni? ;p  jag var väldigt positiv till snön imorse, men när man kom ut & det bara öser ner så tycker jag att den kan fara åt helskotta eller något! ska jag vara ute och det är snö - ska det inte snöa alls! utan den ska ligga fint på marken och det ska knarra när man går ;p MYS! men det var fan inte mys någonstans när jag & lisa skulle ut och fotta.. fyfan säger jag bara - burrigt..


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag hatar också regn men i morse var det lite snö faktiskt ;) Har du kollat upp pilatesövningarna? (A) kram

2008-01-22 @ 20:02:51
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0