stor skräck

hej bloggen
idag har det inte hänt så mycket än att jag tränat & slappat (a) .. sånt man måste få göra ibland! imorgon blir det nog fest om inte så blire att vara med josefin & helena ;d har iallfall fixat dricka så det är ur världen tills imorgon - SKÖNT!

jag måste erkänna att det känns otroligt skönt efter simmningen igår - ska lätt fortsätta med det! för samtidigt som jag tränar hela kroppen, så får jag en chans att plaska i vattnet (alltså simma) .. gör aldrig det annars ute, jag är livrädd för vad som finns under vattnet & vågar helt klart inte simma ut där jag inte kan stå.. så ja, det är min största skräck kan man nog säga! så det är skönt när man badar i badhus, att jag kan simma till det djupa utan att vara rädd? haha! ni tycker säkert att jag är töntig eller så, men jag tror nog inte jag är ensam om det? helst av allt skulle jag vilja vara som dom andra som bara kan bada överallt och simma bland en massa sjöväxter. ush, tänk om man fastnar?

nä, nu ska jag inte tänka mer på det för annars kommer väl skräcken igen! jag tror nog att det är efter jag badade i lommarbadet (var alltid där och badade när jag var liten) .. kommer ihåg att jag började gråta varje gång mamma skulle simma ut till bryggan - för att någon gädda skulle bita henne i tårna! HAHAH! okej, så är jag inte nu, iallfall inte lika mycket.. brukar iofs stänka vatten runt om mig när jag ska bada så att jag vet att fiskarna har simmat iväg! illailla!
alla är rädda för ngt - vad är du rädd för?

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jag är riktigt rädd för disktrasor, tro det eller ej. Men jag kan inte röra dom, det går inte -gör verkligen ont i mig och jag blir äcklad så fort jag ser en :)

2008-01-24 @ 21:59:32
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Natalia

svar: det va så lite så =)

åå jaa jag är rädd för några saker som t ex, höjder, spindlar, fötter - blää vill spy bara jag tänker på dem. Och maten som hamnar i diskhornet som tidigare varit på människors tallrikar, jag blir så äcklad när jag diskar faktiskt! Usch blää nee nu ska vi inte tänka på det där äckliga :P

Ha en bra kväll!

2008-01-24 @ 23:06:20
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Linda

Jag är också rädd för att bada ute. Kan få för mig att det finns både hajar och sjöodjur som bara väntar på att få bita tag i mina stackars fötter. Vatten upp till vaden är vad som gäller.

2008-01-25 @ 07:28:22
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se
Postat av: Mathilda

Tack För kommentaren :)

2008-01-25 @ 08:32:55
URL: http://gronkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0