leendet du sänder ut vänder åter till dig

godmorgon babes, vaknade av ett slag på rumpan av skitungen leonora och att mamma säger att vi ska till furusvik på fredag med familjen + mormor. kul? aja, bara att åka. blir säkert krök i bilen på hemresan så ni kan ju ta er. iaf, så då gick jag upp, prata lite & nu sitter jag här med en skål fil & flingor, tjohejs! ska väl hoppa in i duschen om ett tag men inte ännu, för jag är rätt trött & seg. kollade på crossroads inatt & dra mig va bra den var. och killen ska vi inte ens tala om, håll i hatten! hah. satt till&med och skrattade som en tok själv i mitt rum, vissa scener var ju bara för roliga. så somnade väl runt 3 halv 4. men tar man bara en dusch så är man uppe med tuppen sen (:


jag är lycklig


Kommentarer
Postat av: Madde

Hah, det är inte möjligtvis min film (crossroad)? hare bääääst babe <3

2008-07-22 @ 12:36:58
Postat av: Madde

Älskar dej wewwe (: <3

2008-07-22 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0