norge/oslo

i onsdags var jag med helenas familj till norge - hanna och håkan skulle leta jobb till hanna. så vi andra drog var lös på oslos gator. kan ju fan säga att norge var grymt fint - med all skog av hav. sen var det riktigt roligt när man skulle försöka förstå vad dom menade när dom prata, man stod typ som ett frågetecken ;p hah. föresten är det någon som vet vad smakkesätte är? det var någon kille som gick till helena och sa ; vill du smakesätta? oöl? vi trodde att det var något med att köpa ut öl? iallfall, helena stod där och sa va typ 3 ggr tills hon gav upp och gick därifrån. hahah. så där tillbringade jag och min älskade vår onsdag - mycket myyyys. snacka om att man var trött och seg när man kom hem, bilresa i typ 12 timmar. menmen, man kom bort från tråkstaden norrtälje för en stund iaf.

nu ska jag dricka och ha skojj, ha det så bra.. massa kramar från en glad weronica <3

Kommentarer
Postat av: heidi

hejhej, vilken fin blogg du har.

2008-07-21 @ 22:06:21
URL: http://gulliseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0