puff puff, sen är jag uppe bland molnen

kom precis hem från att ha varit på kalas - saga blev 3 år idag. så vi var där, fikade och snackade lite skit. skulle ha åkt till lunda och solat men tiden rann iväg och det kändes lönlöst att dra dit så nu tänkte jag höra av mig till helena och hitta på något med henne. johan är ju här i norrtälje nu också - så då vill man ju passa på att vara med honom när han äntligen är här, min stjärtgosse. så då tänkte jag att man kunde dra ner till parken och lira lite boll? myys fan.

det blir mycket bilder här i bloggen nu. menmen, det är sommar? :)
var barnvakt till leonora igår, där det blev en massa bus & badande.




& nej ante ska inte slå henne - utan han klämmer på en flaska
så det rinner ut vatten och leonora blir lite impad? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0