stranden

hallå där i stugan, jag kom precis hem från stranden. var faktist ner till lommarn - jag, ante, mamma, nicke, mikaela &  leonora. & jag trodde jag aldrig skulle ens doppa tån i det där vattnet nånsin, men jag var tvungen för det var verkligen stekvarmt så jag badade, kors i taket säger jag bara - men nu blir det en timmes dusch för att få sig ren känns det som ;p hahah. nej, men färg fick jag iallfall, eftersom helena hade båda mina bikiniöverdelen så fick jag ta en vanlig bh och min färg från trekantsbikinin är helt borta typ - så det känns ju inte så himmla kul.


                                                                          här får ni se resultatet - inte fint.












menmen, det är väl smällar man får ta när man lägger sina saker överallt och hos andra. får iallfall låna en bikini av mikaela som jag får ha några dar här fram över tills jag får mina andra (: mycket snällt. iallfall dagen har vart mycket mysig och glada miner. nej, nu blir det att leka lite med leonora lite och ta en dusch - som sagt en timmes? :) men ni får ha det så bra sålänge, massa kramar <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan bruden. Allt bra med dej? :) Love u <3

2008-07-23 @ 22:48:51
Postat av: Madde

Heeeej :) Vad bra att du mår bra, jo jag mår bra, är lite trött men.. Tor jag börjar bli lite förkyld! Ha det bäst gumman. Love u

2008-07-24 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0