jävlar du ;)



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsan fan :D nu är de fan ante som skriver haha, aha! sitter och dricker fan ska snart ut på den fina staden (norrtälje) haha så fort kjelle ringer! satt nere i parken tidigare idag jag och ralle men sen kom de folk och alla var ju fan 18 så senare på kvällen så tyckte dom att dom skulle dra på krogen men VA FAN I HELVETE JAG KAN JU INTE GÅ DIT FAN JAG HAR JU 2 MÅNADER KVAR TILL JAG BLIR 18 :(
aja nu är de fan wewwes tur att blogg loss =)

idag drog jag upp vid sju tiden och fixade mig för en bilresa till skutskär för att hämta mormor för att sedan åka till furuvik där vi gick runt och roade oss. efter några timmars roande, drog vi mot bilen och åkte till mormor för att fika lite för att sedan dra hemmåt.. men på vägen stannde vi till och badade, men jag & ewe bangade så mamma och nicke badade, asnajs place. iaf kom hem vid halv nio och på bilresan hem satt jag & ewe och drack cider, det blev pisspauser på kisspauser men till sist var vi framme och vi drack mer cider. nu sitter jag fortf och dricker, men är slö som fan. men orkar inte skriva mer nu, puss hajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0