i love my chick

nu har äntligen min babe kommit hem från svartlöga, eller ah.. hon kom hem igår så då drog vi ner till antep och käkade, ante käkade typ ingenting? något fel på karln eller ngt. sen efter ett tag så kom challe så då drog vi hem till mig och kollade på tomten är far till alla barnen och sen så pratade vi och så. somnade runt tre så vaknade jag av att ante ringde vid elva och sa godmorgon, så då gick jag till helena och väckte henne och hon var helt lost när hon vaknade, hon gjorde en grymt ful min typ i fem minuter och jag typ ba; sluta göra minen! vi drog upp och käka frulle och nu funtar vi på att lägga oss ute på gräsmattan och få lite färg? senare ikväll vill ju helena dricka och jag vet inte om jag pallar? men vi får allt se hur jag mår mot kvällen (: ha det så bra sålänge, pussar <3

Kommentarer
Postat av: helena

hah, lätt överdrivet! va typ lost & gjorde minen i 20 sekunder ;d <3

2008-06-23 @ 17:05:29
URL: http://helajnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0