it's over so over

hur kunde jag vara så dum? så jävla dum? jag ger dig en chans, du sa "vänta på mig snälla, du är den ända flickan jag har älskat" .. jag gav dig chansen, trodde du kunde ändra på dig för min skull. men jag hade så fel, så jävla fel. varför älskar dig som jag gör? jag vill inte, men jag kan inte sluta älska dig. jag bara inte kan, men jag måste för att bli lycklig igen. detta är sista gången han sårar mig. han väljer att vara med andra än att försöka få detta att funka. varför ska jag då vänta? vad ska jag vänta på när jag är ditt andrahandsval? men är det såhär du vill ha det, så ska du få det.

it's so sover, jag som trodde det här kunde bli ngt. trodde du var mannen i mitt liv.

men kör blocken du, du bevisar iaf att dina klänslor inte är kvar, att du itne bryr dig om mig. en sak som är säker är att jag ska slänga mina saker som jag skulle ge dig på studenten.

minns dina sms som det vore igår

älskar dig min blomma. kan inte förklara hur jävla fin du är. du tar så jävla stor plats i mitt hjärta. du är den abslout finaste flickan jag någonsin har haft. älskar dig :)<3<3


det värmer att höra att jag har en plats inom dig. hoppas du får en underbar julafton. åå jag saknar dig. men vi syns ju snart. forever ever in my heart <3"


Kommentarer
Postat av: Anonym

): boys will be boys.

2008-06-10 @ 21:53:26
Postat av: Markus T

beklagar ovanstående :/

men kan glädja dig åt att han antagligen inte var den rätta. men ta de bara lugnt, du har hela livet på dig! :)



Ha en fortsatt bra kväll!





2008-06-10 @ 22:10:55
URL: http://tabyiron.blogg.se/
Postat av: weronica

anonym - ja, tyvärr.

2008-06-11 @ 00:12:18
URL: http://hedvaalls.blogg.se/
Postat av: Lisa

love really hurts och jag känner för dig. har själv fallit dit flera ggr för samma kille, och tyvärr var mitt hjärta tvunget att ta många smällar innan jag förstod. en sak, låt aldrig dina känslor styra din hjärna, det är din hjärna som ska styra dina känslor.

2008-06-11 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0