måndag

hej hopp gummisnopp, hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra. kan typ inte bli bättre? igår så jobbade jag och helena hos hennes pappa ett tag, sen drog jag hemåt för käkade och packa så jag hann ut ut för att röka och prata med ante och challe. sen var det snabbt hem och fortsätta packningen för att sedan åka till lisa, där vi chilla och mös! älskar landet och vill flytta ut, men icke sa nicke det vill inte mamma, så grymt tråkigt. men vad kan jag göra? skaffa ett jobb och flytta? ;d skulle va rätt najs asså. men man undrar hur länge jag skulle få bo kvar? jag skulle tippa på max en vecka ;p somande iaf runt halv tre och vaknade halv tolv och vid fyra åkte vi till norrtälje och just nu sitter jag här hemma och väntar på käk. för att sedan dra ut och träffa flickorna, ante och challe. vad som händer ikväll vet jag inte, men det får man väl allt ta och se! UPDATED ; kevin och matte kommer hit ikväll, så det blir att vara med dom också. haaaaaaaaa, d!

här har vi då en bild på kära mikael nykvist som jag & helena såg för nån vecka sedan, fett tufft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0