måndag

igår var det mest bara chillande med helajnii, men vid halv elva sätter jag mig på bussen till rimbo, skulle till eken där han och alex var - vi kollade på film och pratade. fast jag typ sov mest! men alex höll mig vaken jadu jag vet inte hur länge det var - men runt sex kanske jag somnade för kvällen? försov mig så fick ta kvart över elva bussen, mötte helena på stationen och drog till vargheden för att kolla på fotboll. kom precis hem för var tvungen att dricka - dog ju nästan där nere! så nu ska jag väl bara chilla tills helena har slutat då vi ska packa för jag ska sova hos henne några dar nu pga bråk här hemma. så då blir det alltså att packa och sedan ner på stan och köpa en present kan man nog säga? tänker inte säga till vem för då blit det ju inte en överaskning? ;d hah! sen blir det att hjälpa helenas pappa att flytta och tjäna lite cash - najs! nu ska jag ta och mitt isvatten och sätta mig på balkongen och röka. ha det underbart sötnosar, puss <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Isvatten lät gott

2008-06-02 @ 13:34:38
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Sabine

åh nu blev jag röksugen..
ska nog smyga ut :P

2008-06-02 @ 16:52:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0